- Salony otwarte są w następujących godzinach:
Poniedziałek – piątek
08:00 – 21:00
Sobota
09:00 – 19:00
Niedziela handlowa (wybrane salony)
12:00 – 20:00
- Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej ilości czasu na profesjonalne wykonanie zamówionej usługi, ostatnia wizyta może rozpocząć się najpóźniej w czasie, który umożliwi jej zakończenie przed godziną zamknięcia salonu.
- Usługi są świadczone w miarę możliwości bez zapisów, jednak istnieje możliwość zarezerwowania terminu wizyty. Pierwszeństwo przysługuje klientom umówionym wcześniej.
- W przypadku spóźnienia się klienta na umówioną wizytę przekraczającego 15 minut istnieje prawdopodobieństwo, iż wizyta zostanie przełożona na inny, dogodny dla klienta termin, lub klient zostanie poinformowany o czasie oczekiwania na wykonanie usługi.
- Klient zobowiązany jest poinformować stylistkę przed wykonaniem zabiegu o chorobach na które cierpi, alergiach i przyjmowanych lekach, a także o ciąży.
- Reklamacje na wykonane usługi uwzględniane są do 48 godzin (w przypadku weekendów 72 godzin) po wykonaniu usługi.
- Stylistka przed rozpoczęciem wykonywania usługi dezynfekuje swoje dłonie.
- Przed wykonaniem usługi manicure/pedicure stylistka dezynfekuje dłonie/stopy klienta, a sama zakłada jednorazowe rękawiczki.
- Metalowe narzędzia są dezynfekowane i sterylizowane w autoklawie. Pędzle do makijażu dezynfekowane są po każdym użyciu.
- Pilniki wykorzystywane w zabiegach manicure/pedicure są jednorazowe. Po wykonanej usłudze są one przekazywane klientowi lub wyrzucane.
- W celu ochrony klienta stylistka może odmówić wykonania zabiegu w przypadku stwierdzenia grzybicy paznokci lub skóry, kurzajek, opryszczki, głębokich ran naskórka, silnych podrażnień lub inny niepokojących objawów w miejscu zabiegu lub jego bezpośrednim sąsiedztwie.
- Regulamin obowiązuje od 15 lutego 2016r.
Manicure, pedicure – zwróć uwagę!
- Po wykonaniu usługi manicure/pedicure unikaj kontaktu dłoni/stóp z wodą przez co najmniej godzinę.
- W ciągu 48 godzin po wykonaniu zabiegu pielęgnacji paznokci, w celu ochrony płytki paznokci, naskórka dłoni/stóp oraz koloru unikaj kontaktu z detergentami, nie korzystaj z basenu, sauny i solarium.
- Zastosuj się do zaleceń pielęgnacyjnych stylistki. Dzięki temu unikniesz podrażnień, stanów zapalnych oraz wydłużysz żywotność efektów wykonanego zabiegu.
- Stylistka ma prawo nie uznać ewentualnej reklamacji w przypadku gdy stwierdzi, iż uszkodzenie lakieru lub naskórka nastąpiło z powodu niewłaściwej pielęgnacji po zabiegu.
- W przypadku uznania reklamacji i wykonania ponownie malowania paznokci, mogą one zostać pomalowane wyłącznie na taki sam kolor, jak przy poprzedniej wizycie.